بهترین لحظات در تاریخ E3

قبل از E3 ، همه از اعلامیه های بزرگ جدید هیجان زده می شوند. اما بعد از E3 ، همه افراد به خاطر می آورند – و آنها را گرامی می دارند – نوعی قهرآمیز ، اشتباه و قهرمانی ناجور است که فقط وقتی می توانید بدست آورید که مدیران شرکت ها و توسعه دهندگان بازی های ویدیویی مجبور باشند روی صحنه بروند و مانند فروشندگان رفتار کنند در مقابل میلیون ها نفر.

این پست در اصل در تاریخ 6/11/15 منتشر شده است. لحظه های همه زمان ها منظور من از "بهترین" در چارچوب چگونگی مصرف و یادآوری نمایش به عنوان فوق العاده بازی های ویدیویی است. لحظاتی که نمایش خود به نمایش تبدیل شد و نه بازی هایی که می فروختیم.


SONY 2006: آسمان در حال سقوط است

اگر نکات برجسته این کنفرانس را به لحظه های خاص خود تبدیل کنم ، ما تمام روز اینجا خواهیم بود. بنابراین در اینجا همه موارد دلخواه شما از 599 دلار تا خسارت عظیم در یک ویدیو آورده شده است.


NINTENDO 2004: Miyamoto's Finest Hour

نسبت به زمان ، سیستم و سریال ، هیچ پیش پرده دیگری از E3 در تاریخ باعث ایجاد مردم نشده است مانند واقعه Twilight Princess که در سال 2004 آشکار شد ، گریه خود را از دست بدهند. در واقع پرتاب واقعیت سریال Shigeru Miyamoto با یک استاد شمشیر با کیفیت و Hylian Shield روی صحنه گشت و شاید شما قوی ترین اجرای E3 نینتندو را داشته باشید.


MICROSOFT 2009: Bam

Kinect مایکروسافت در اولین اجرای زنده مهم خود نیاز داشت که تحت تأثیر قرار گیرد. این کار انجام نشد.


KONAMI 2010: یک میلیون سرباز

Tak Fuji با این ارائه به فرهنگ عامیانه E3 وارد می شود. ایکومی ناکامورا برای صحبت در مورد Ghostwire: Protocol روی صحنه رفت ، لعنتی نزدیک به یک هفته با یک اشتیاق واقعی و بونافید نمایش کل هفته را دزدید. این ، البته ، به همان میزان کیفرخواست برای بقیه E3 است که تمجید برای ارائه عفونی خود ناکامورا است.


NINTENDO 2008: Wii Music: (

شما می دانید چگونه گفتم که 2004 قوی ترین نینتندو بود) عملکرد E3؟ این برعکس بود.


SONY 2009: مترجم

رئیس Gran Turismo ، کازونوری یاماوچی به صحنه می رود و به زبان ژاپنی ، همه چیز را در مورد نسخه PSP از سری مسابقات کلاسیک خود به جهانیان می گوید. مترجم او ، در همین حال ، هیچ کس عوام نمی خورد (و هنوز هم نمی کند ، حتی تا به امروز ).


NINTENDO 2004: سلام رجی

گویی که شیطنت های میاموتو کافی نیست ، E3 2004 همچنین اولین بار در Reggie Fils-Aime. او اکنون بخشی از مبلمان بازی های ویدیویی شرکتی است ، اما در سال 2004 این یک هوای تازه برای شرکتی بود که کمی دچار مشکل شده بود!


UBISOFT 2011: Mr. Caffeine [19659021] کسی در مورد این مرد اطلاع داشته است. کسی پیشنهاد رزرو این مرد را داده است. کسی این پیشنهاد را تأیید کرده است افراد مقصر این امر هستند.


UBISOFT 2017: Davide-San

تصور کنید در حال بزرگ شدن یک طرفدار بزرگ نینتندو باشید. تصور کنید پس برای شرکتی کار می کنید که نینتندو نیست اما یک بار در زندگی فرصت ساخت یک بازی نینتندو را پیدا می کند. سپس تصور کنید که ، هنگام E3 و با نگاه جهانیان به شما ، خود شیگرو میاموتو شما را برای ستایش جدا می کند. شما هم گریه می کنید فقط زیبا و لحظه ای نادر از گرمای واقعی از نمایشی که در غیر این صورت با بی روح ترین جنبه های تجربه انسانی وسواس دارد.


SONY 1995: 299 دلار

مدت ها قبل از فاجعه 599 دلار یا پیروزی 499 دلار ، سونی ساخت به یاد ماندنی ترین اعلامیه قیمت در تمام دوران. در سال 1995 ، Sony’s Steve Race به سکوها می رود ، یک کلمه می گوید (اعلام قیمت راه اندازی PlayStation) و به یک اتاق پر از تشویق می رود.


NINTENDO 2001: لطفاً ، متوقف شوید

نویسنده ای برای Nintendojo – که هنوز وجود دارد! – فکر می کند بهتر است از شیگرو میاموتو سوالی به ژاپنی بپرسید. او را به خاطر داشتن شهامت تلاش متبرک کنید ، اما اینگونه نبود. مشاهده طاقت فرسا ، حتی بعد از گذشت این همه سال.


NINTENDO 2007: بدن او آماده بود

اگر تاکنون تصویر را مشاهده نکرده اید و فکر نکرده اید از کجا آمده است ، از کجاست از هر کس دیگری ، گفتن چیز عجیبی است.


MICROSOFT 2007: Rock Band For Beginners

سلام ، پیتر مور. من می دانم که شما احتمالاً در مسابقات E3 2007 بسیار شلوغ بودید ، اما اگر کمی بیشتر تمرین کنید ممکن است صدمه ای ببیند (BONUS: در اینجا داستان پشت این نسخه نمایشی وجود دارد ).


ACTIVISION 2007: چرا

چرا.


خنده دار است ، نگاه کردن به این موارد و تعداد بسیاری از آنها از یک نقطه زمانی خاص ، حدود اواسط دهه 2000 ، درست قبل و بعد از آشفتگی بزرگ نمایش (جوان تر خوانندگان ممکن است ندانند / به یاد داشته باشید که E3 کاهش یافته و تقریباً در حدود 2007-08 از بین رفته است).

من حدس می زنم در دهه گذشته E3 غالباً جنجال های زیادی بهم زده یا حداقل یاد گرفته است که لبه های ناهموار را صاف کند (یا به طور کلی از آن اجتناب کند). که برای تجارت خوب است ، اما از برخی جهات برای بقیه ما شرم آور است ، زیرا با افزایش حرفه ای بودن نمایش ، ما از لحظات به یاد ماندنی / وحشتناکی از این قبیل محروم شده ایم.

.