توئیتر و فیس بوک برای مهار گفتار نفرت با تبلیغ کنندگان به توافق رسیدند
فیس بوک ، یوتیوب و توییتر با جمعی از تبلیغ کنندگان در مراحل جلوگیری از نفرت توافق کرده اند گفتار و سایر مطالب مضر در سیستم عامل آنها. آنها تصور می كنم كه آنها قدم های كودكانه هستند اما با این وجود گام برمی دارند.
به گفته رویترز ، این اقدام سه ماه پس از آن صورت گرفت كه اعتراضات جورج فلوید ، تبلیغ كنندگان را به تحریم فیس بوك در مورد سیاست های ملایم خود در مورد سخنان نفرت انگیز تحریک كرد. مدت هاست که تبلیغ کنندگان با این مسئله روبرو بوده اند که شرکت های رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از نمایش تبلیغاتشان در کنار سخنان نفرت انگیز ، اخبار جعلی و محتوای مضر دیگر ، کم کاری کرده اند.
از طرف دیگر ، شرکت های رسانه های اجتماعی می خواهند به نظر برسند آنها در مورد موضوع پیشگیرانه عمل می کنند تا از مقررات بالقوه دولت جلوگیری کنند. روز چهارشنبه ، فدراسیون جهانی تبلیغات اعلام کرد که توافق انجام شده هر سه سیستم عامل تعاریف مشترکی را برای آنچه محتوای مضر در نظر گرفته می شود و همچنین استانداردهای گزارش دهی هماهنگ را اتخاذ می کنند. این سیستم عامل ها همچنین توافق کردند که به تبلیغ دهندگان امکان کنترل بیشتر محتوای موجود در کنار تبلیغات آنها را بدهد و حسابرسان خارجی برخی از اقدامات آنها را بررسی کنند.
"این یک نقطه عطف مهم در سفر برای بازسازی اعتماد آنلاین است … در حالی که تغییر می کند یک شبه اتفاق نمی افتد ، امروز یک گام مهم در جهت درست است. "، لوئیز دی کومو ، معاون اجرایی رسانه جهانی در یونیلور ، به رویترز گفت.
Carolyn Everson، v ice p ساکن برای g lobal m arketing s اختلافات در فیس بوک ، گفت که این معامله "صنعت را در طبقه ایمنی مارک و چارچوب مناسب سازی همسو کرده است ، به همه ما یک زبان واحد برای پیشرفت در مبارزه با نفرت آنلاین می دهد. ، "که کلمات زیادی برای گفتن است ،" ما در مورد آنچه که توهین آمیز است سرانجام در یک صفحه هستیم. "
G / O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند
این واقعا فقط به نظر می رسد که قرار است تبلیغات را متوقف کند ظاهر شدن سخنان نفرت بعدی و نه ، می دانید ، حذف کامل موارد سخنان تنفرآمیز. من ترجیح می دهم سخنان متنفر به طور کامل منقرض شود ، اما حدس می زنم خوب باشد که در کنار تبلیغات کک نمایش داده نشود؟
این معامله توسط کسانی که معتقدند مقررات بیشتری برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی لازم است ، با تردید روبرو شد. "دیوید بابز" از سازمان "پاکسازی اینترنت" بر اساس یونایتد از طریق پست الکترونیکی به رویترز گفت: "هر پیشرفتی در زمینه کاهش محتوای آنلاین مضر قابل استقبال است." "با این حال ، تاکنون اقدام داوطلبانه شرکت های رسانه های اجتماعی به ندرت به وعده های اولیه خود عمل کرده است. بنابراین زمان نشان خواهد داد که این ابتکار عمل به رهبری صنعت چقدر تفاوت ایجاد خواهد کرد. "
Stop Hate for Profit یک کمپین تحریم علیه فیس بوک است که توسط لیگ ضد افترا و NAACP پشتیبانی می شود. این کمپین بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.
در بیانیه ای که هفته گذشته توسط این کمپین صادر شد ، آمده بود: "شکست های فیس بوک منجر به خشونت در زندگی واقعی و تقسیم بذر می شود و ما از این شرکت می خواهیم سیاست های خود را بهبود بخشد . ما باید مردم را به رای دادن ترغیب کنیم و از فیس بوک بخواهیم جلوی تضعیف دموکراسی ما را بگیرد. کافی است " ] اطلاعات نادرست

