جذابیت این خودروها باعث شد تا خودروهای خودران رانندگی جذاب تر شوند
ناگهان ، آینده ای پر از اتومبیل های رانندگی فقط یک رویای لوله های علمی نیست. آنچه قبلاً برای بسیاری از آمریکایی ها یک فناوری ترسناک و نامشخص به حساب می آمد ، بیشتر به نظر می رسد ابزاری مؤثر برای محافظت از خود در برابر یک بیماری عفونی سریع و شیوع.
با COVID-19 – نام بیماری ایجاد شده توسط محافظت ویروس جدید – نگه داشتن اکثر ما در خانه ها ، دور نگه داشتن و یا با خیال راحت تامین مواد غذایی دشوار است. در مورد معاشرت فراموش نکنید ، صرفه جویی در مواد غذایی ، لوازم آرایش و داروها و محصولات اصلی یک چالش خطرناک است. به طور ناگهانی داشتن روبات و رایانه به ما کمک می کند تا به این حد دست نیافتنی باشد. تمام پولی که برای آزمایش اتومبیل های خودران محاسبه شده است – طبق آمار شرکت آماری Statista – در سال 2018 به 27.5 میلیارد دلار رسیده است – بیشتر و ارزشمندتر به نظر می رسد. که از اتومبیل های خودمختار هیجان زده است. به خصوص بعد از اینکه یک خودروی سواری Uber در سال 2018 به طرز مهمی در یک زن در Tempe ، آریزونا ، به طرز فجیعی برخورد کرد ، ترس عمومی از این فناوری گسترده بود. در یک نظرسنجی AAA در مارس 2020 ، مشخص شد که تنها 12 درصد آمریکایی ها از سوار شدن به یک اتومبیل خود رانندگی اعتماد به نفس داشتند.
شرکت تحقیق و مشاوره Deloitte 35،000 راننده از 20 کشور مختلف را مورد بررسی قرار داد. آمریکایی ها از این مطالعه اولیه در سال 2020 به طور قاطع نسبت به وسایل نقلیه خودمختار احتیاط می کردند ، تقریبا 50 درصد نگران بودند که این خودروها ناامن نباشند. بیش از دو سوم از پاسخ دهندگان آمریکایی گفتند که آنها در مورد وسایل نقلیه خودمختار در بزرگراه ها نگران هستند. یک دیدگاه جدید وی گفت: "بحران COVID-19 نیاز و فرصت اتوماسیون در هر صنعت ، از جمله رانندگی خودمختار را تسریع کرده است."
"بحران COVID-19 نیاز و فرصت برای اتوماسیون در هر صنعت ، از جمله رانندگی خودمختار. "
این یک تغییر زودگذر نیست. "در آینده ، وسایل نقلیه خودمختار (اتومبیل ، هواپیماهای بدون سرنشین ، روبات و غیره) مطمئناً می توانند کاربردهای مثبتی زیادی داشته باشند ، از جمله برخی از آنها در یک بیماری همه گیر جهانی (و حتی زندگی روزمره) – تحویل غذا ، تهیه دارو ، حمل و نقل مردم در ضمن حفظ فاصله اجتماعی ، "او نوشت.
ایتان گروسبرد ، مدیر توسعه تجارت شركت نرم افزاری خودكار اسرائیلی Tactile Mobility ، همچنین می بیند كه چگونه وسایل نقلیه خودمختار در طی یك بیماری همه گیر می شوند. وی در این تماس در هفته جاری گفت: "ما هیچ تعامل انسانی را نمی خواهیم." "این نوع خدمات بیشتر و بیشتر مورد نیاز خواهند بود."
در حال حاضر ، در چین ، شرکت هایی مانند Neolix با ارائه خدمات رایگان تحویل بشر سرمایه گذاری می کنند ، و وسایل نقلیه خودمختار مواد غذایی ، مواد غذایی یا هر آنچه را می خواهید قطع می کنند.
Optimus Ride ، شرکت مستقل شاتل مستقر در ماساچوست. به عنوان کارگر در نیویورک ، بوستون ، و در خارج از کشور کار خود را از خانه شروع کردید و برنامه های رفت و آمد خود را متوقف کرد. اما همانطور که مدیرعامل رایان چین در یک تماس تلفنی توضیح داد ، در یک جمع ارشد کالیفرنیای شمالی ، پرده های خودگردان Optimus Ride بلافاصله جابجا شدند تا تحویل غذا به سالخورده هایی که دیگر نمی توانند در زمان وعده های غذایی جمع شوند ، شوند.
چین در این تماس پس از توضیح محوری افراد در حال انتقال به صورت خودمختار به سمت تحویل مواد غذایی ، گفت: "شركت های اتومبیل های خودمختار بسیار قوی تر از COVID-19 بیرون آمده اند."
Anuja Sonalker ، مدیر عامل Steer Tech. شرکت فن آوری پیشرفته مستقر در خارج از مریلند ، در تماس تلفنی اخیر خود گفت که او شاهد تغییر شیوه ادراک است.
وی گفت: "تاكنون گرم شدن مشخصی به فن آوری بدون تماس با انسان كمتر شده است." "انسان های بیوشیمی هستند ، ماشین آلات نیستند."
فناوری خودروهای خودگردان هنوز در دست توسعه هستند ، اما ناگهان مردم خواهان حمل و نقل کمتری از انسان هستند. گزینه ها.
به نظر می رسد اگر ما بتوانیم یک اتومبیل کاملاً بدون راننده برای حمل و نقل یا تحویل تجهیزات خود تهیه کنیم ، این فناوری کمی از ما ترسیده است. اکنون مردم یک اتومبیل بدون راننده را به عنوان یک جایگزین مفید برای قطار حمل و نقل انبوه شلوغ و پر خطر در معرض خطر و سواری اتوبوس که قبلاً از آن استفاده می کردیم می بینند. پس از پایان این همه گیری ، "تحرک شخصی ترجیح داده می شود" – یعنی راه های خصوصی و شخصی برای دور زدن ، سونالکر پیش بینی کرد.
اگرچه Waymo تمام خدمات اتومبیل رانندگی خودپرداخت خود (به نام Waymo One) را در منطقه ققنوس به حالت تعلیق درآورد و برنامه های آزمایش آن ، در اوایل ماه مارس ، مدیر عامل شرکت اتومبیل رانندگی اسپینوف گوگل ارزش خدمات خود را یادآوری کرد. جان كرافچيك در پست پيوند دار نوشت: "حذف راننده انسان نه تنها براي ايمن تر كردن جاده هاي ما ، بلكه براي كمك به سواران ما در سالم ماندن در اين مواقع نامعلوم وعده هاي بزرگي دارد."
بنابراین ، حتی اگر تنها 14 درصد از 22000 نفری که سال گذشته توسط انیس مورد بررسی قرار گرفتند ، می گویند که اکنون آماده سوار شدن در یک اتومبیل خودمختار هستند ، چند هفته گذشته از بیماری همه گیر کوروی ویروس احتمالاً دوباره آنچه را که مردم از آن ترس دارند ، دوباره ارزیابی کرده اند. بگذارید ببینیم طی چند ماه آینده چه اتفاقی می افتد.
.