چرا جو بایدن خیلی بزرگ به نظر می رسد؟

روز دوشنبه ، عکسی با رئیس جمهور جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن که در کنار جیمی و روزالین کارتر زانو زده بودند ، منتشر شد. زوج بزرگتر توسط Bidens کوتوله می شوند. جو و جیل مانند رئیس دولتهای بزرگ به نظر می رسند ، در حالی که کارترها به اندازه Smurf به نظر می رسند و در صندلی های بزرگ خود با طرح گل قرار می گیرند.

این یک عکس خنده دار ایجاد می کند ، اما بدیهی است که در مورد اندازه واقعی هر شخص صحبت نمی کند . جو بایدن به قد کافی بلند نیست که بتواند غرق شود و جیمی کارتر در واقع آنقدر کوچک نیست. پس چرا اینطور به نظر می رسد؟

خوب ، عکاسان به طور مرتب مجبورند از تکنیک هایی استفاده کنند که عکس ها را عملی کند ، درصورتی که شرایط کار آنها تقریباً غیرممکن باشد. در مورد Bidens و Carter ، عکاس مجبور شد چهار نفر را که همه در یک اتاق کوچک بودند محدود کند و در یک قاب واحد قرار دهد. نتیجه برخی از ترفندهای شایع عکس است که در واقع ما اغلب آنها را می بینیم اما تمایل نداریم که دو بار در مورد آنها فکر کنیم. این اختلاف اندازه اساساً در این دو مورد خلاصه می شود: "بیشتر آنچه شما می بینید نوعی کادربندی نامناسب است ، زیرا عکاس مجبور بود از لنزهای با زاویه دید عریض در یک اتاق کاملاً کوچک استفاده کند." [19659006] G / O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند

کروسبی ادامه می دهد ، "همه چیز با لنزهای زاویه باز در لبه ها کشیده می شود" ، چشم ماهی است اثر.

این واقعیت نیز وجود دارد که کارترز از کوچکتر از بایدن است ، فقط به درجه ای که نشان داده نشده باشد. همانطور که کروزبی توضیح می دهد ، نشستن هم کمکی نکرده است:

وضعیت بدن در این تصویر نیز مهم است زیرا کارتر هم نشسته است ، هم روی صندلی ها جمع شده است و بایدن ها نیز در مقابل دوربین زانو زده اند.

بنابراین ، در واقع ، عکاس مجبور شد چهار نفر را که همه در یک اتاق کوچک در یک قاب قرار گرفته اند ، بکشاند و با استفاده از یک لنز زاویه دید ، کارترها را کمی بیشتر به عقب برانگیزد و بیدن ها را ایجاد کند. بزرگتر به نظر می رسند

عکاسان از چه ترفندهای دیگری استفاده می کنند؟

ترفندهای دیگری نیز وجود دارد که عکاسان مرتباً از آنها استفاده می کنند ، بیشتر آنها مورد توجه خوانندگان عادی قرار نمی گیرند. در اینجا مواردی وجود دارد که ما اغلب با آنها روبرو می شویم:

لنزهای تله می توانند مکان ها را شلوغ تر از آنها کنند

چیزی که ناظران باید همیشه از آن آگاه باشند محدودیت یک فریم است. اسکات هینز ، خبرنگار عکاسی مستقر در شهر نیویورک ، به Lifehacker گفت: فقط منطقه ای وجود دارد که دوربین های دستی می توانند با یک ضربه محکم و ناگهانی آن را ضبط کنند.

سیزده نفر می توانند در یک اعتراض / راهپیمایی حاضر شوند اما من می توانم از نزدیک با آنها عکس بگیرم یک لنز تله فوتو برای اینکه به نظر برسد این رویداد مملو از افراد است.

Heins می گوید که لنزهای تله اغلب برای ایجاد توهم فضای متراکم استفاده می شود ، در حالی که در واقع فضای که از آن عکس گرفته می شود آنقدر شلوغ نیست. وی می گوید: "یک لنز تله فاصله بین چیزها را فشرده می کند ، بنابراین مردم بسیار عمیق تر به یکدیگر نزدیک می شوند."

در روزهای ابتدایی همه گیری ، این نوع عکس ها باعث سر و صدا شد ، به ویژه هنگامی که عده زیادی از مردم در حال تجمع در پارک ها بودند. تصاویر ناسازگارانی که نتوانستند از نظر اجتماعی فاصله بگیرند برای ناظر تحصیل نکرده تکان دهنده بود اما در واقع مردم بسیار فراتر از آنچه که به نظر می رسید فاصله داشتند.

آهنگسازی می تواند باعث شود كه مردم در كنار همدیگر به نظر برسند

یك روش كم شناخته شده كه بطور مكرر اتفاق می افتد ، خصوصاً به معنای تحریریه ، آهنگسازی است. این امر معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که سعی کنید افراد زیادی را در یک عکس قرار دهید در حالی که بعید است واقعاً همه سوژه ها در همان حوالی باشند. Heins می گوید: "این عکسها" معمولاً در مجله هایی که عکسهای گروهی بزرگی هستند مشاهده خواهید کرد.

وی در ادامه توضیح می دهد:

مانند کل بازیگران یک فیلم جنگ ستارگان – آن عکسها اغلب چندین عکس هستند که در کنار هم قرار می گیرند زیرا حضور در هر 6-20 نفر کاملاً غیرممکن است اتاق در همان زمان این فراتر از درست مانند فتوشاپ کردن دسته ای از افراد روی جلد است ، زیرا "مجموعه" عکس (اغلب یک اتاق زیبا و بزرگ) کاملا محکم نشان می دهد که همه در یک مکان در حال عکس گرفتن هستند.

البته ممکن است بتوانید تشخیص دهید که این کار با ابزاری استاندارد مانند فتوشاپ انجام می شود ، زیرا برخی از تصاویر ویرایش شده می توانند کاملا خام به نظر برسند. اگرچه نوبت به مشاغل واقعاً حرفه ای می رسد ، تشخیص اینکه وقتی ترفند پشت صحنه وجود دارد ، کمی سخت تر می شود.

.