همه انسانها را نابود کن! 2 Remake Skipping Switch,PS4

 تزئینی

تصویر : THQ Nordic / Black Forest Games

توسعه دهندگان پشت THQ Nordic همه انسانها را نابود کن! 2 بازسازی، سال آینده منتشر می شود، اخیراً در مصاحبه ای توضیح داد که چرا بازسازی بازی کلاسیک کالت از PS4، Xbox One و Switch اجتناب می کند. تیم تصمیم گرفت به جای فدا کردن کیفیت یا اندازه برای ماشین‌های قدیمی‌تر، به سراغ سطوح جهان باز بزرگ‌تر و دقیق‌تر روی کنسول‌های نسل بعدی برود.

نزدیک به یک سال پس از عرضه PS5 و Xbox Series X/S، کنسول‌ها هنوز به سختی پیدا می‌شوند و اکثر بازی‌های بزرگ (و کوچک) که تاکنون اعلام شده‌اند همچنان نسخه‌های چند نسلی هستند. حتی بازی‌های AAA از خود سازنده‌های کنسول، مانند بازی آینده سونی Horizon Forbidden West یا Halo Infinite مایکروسافت، بر روی دستگاه‌های نسل فعلی و نسل بعدی 6590[01] عرضه می‌شوند. ممکن است عجیب به نظر برسد که بازسازی یک بازی کالت کلاسیک دوران PS2، نابود کردن همه انسان ها! 2 ، یکی از معدود موارد انحصاری PS5 و Xbox Series X/S است که برای سال 2022 اعلام شده است. در مصاحبه ای با The Escapist ، توسعه دهنده بازی های Black Forest (همان افرادی که نسخه اصلی DAH! (19459007] را توسعه دادند) توضیح داد که چرا تیم روی فقط کنسول های جدید به گفته آنها، به این دلیل است که می تواند بدون به خطر انداختن بازی برای کنسول های قدیمی تر مانند سوییچ، جهان های بزرگتر و زیباتر ایجاد کند.

استفان اشمیتز، دستیار کارگردان خلاق جنگل سیاه توضیح داد: «این انتخاب بسیار سختی برای همه بود.»

«یا باید بازی جدید را با جلوه‌های بصری ضعیف‌تر در مقایسه با DAH عرضه می‌کردیم. !1 بازسازی شده تا نقشه‌های بزرگ‌تر و متراکم‌تر را در خود جای دهد، در غیر این صورت باید نسل قدیمی را کنار بگذاریم و آن زمان بهینه‌سازی را به دست آوریم و آن زمان را به تیم برگردانیم تا دنیایی بزرگ‌تر و بهتر و تجربه رزمی بسازند. ما تصمیم گرفتیم گزینه دوم را انتخاب کنیم زیرا این به ما اجازه داد تا از نظر کیفیت بصری برای Destroy All Humans 2 – Reprobed گام بزرگی به جلو برداریم.

اشمیتز مثالی برای The Escapist ارائه کرد و توضیح داد که چگونه توسعه‌دهندگان می‌توانند پنج برابر بیشتر اشیا را در سطوح بزرگ‌تر قرار دهند و جزئیات بیشتری را به بازیکنان اضافه کنند. در حین پرسه زدن به عنوان مهاجم بیگانه کریپتو کشف کنید.

البته، چون کنسول های جدید همچنان به سختی پیدا می شوند من به جز برخی از طرفداران، از تصمیم به پشت سر گذاشتن ماشین های قدیمی خیلی خوشحال نخواهند شد. . با این حال، من همچنین خوشحالم که می‌بینم به برنامه‌نویس‌ها اجازه داده می‌شود به‌جای فداکاری برای اجرای یک بازی بر روی سخت‌افزار تقریباً ده ساله مانند Xbox One اصلی بر روی سخت‌افزار جدیدتر و قدرتمندتر تمرکز کنند.

می‌توانید مصاحبه کامل با Schmitz را بخوانید تا درباره تغییراتی که تیم در بازسازی ایجاد می‌کند و اینکه چگونه تجربه کار بر روی اولین بازسازی به آنها در توسعه Destroy All Humans کمک کرد، بیشتر بدانید! 2 – مورد انتقاد قرار گرفت.

.