Hohokum تقریباً بهترین بازی PS4 بود

من انجام داده ام ] بسیاری از داستانهای بزرگ برای خلاصه آخرین نسل ما ، اما امشب می خواهم کمی بزرگنمایی کنم و بخصوص در مورد یک بازی صحبت کنم: Hohokum ، معروف به آرامش بخش ترین بازی ویدیویی دوره PS4.
در سال 2014 برای PS4 (بلکه PS3 و Vita) نیز منتشر شد ، در نگاه اول چیز زیادی برای آن وجود ندارد! شما یک چیز مار بزرگ را به دور یک منظره شناور حرکت می دهید ، و گاهی به چیزهایی برخورد می کنید ، و گاهی اوقات از طریق چیزها پرواز می کنید. شما هرگز دعوا نمی کنید ، یا صحبت نمی کنید ، یا واقعاً کارهای زیادی انجام نمی دهید.
با این حال برای Hohokum اینها محدودیتی نیست. آنها یک بوم هستند.
این یک بازی است که پیوندهای بین تعامل ، تصاویر و موسیقی متن را تا یک درجه کاملاً وحشتناک درک می کند. هرکدام از دو مورد دیگر الهام گرفته و به آنها اعتماد دارند ، تا جایی که هرگاه شروع به کار کند Hohokum تقریباً سینتستیک است.
فقط شما ، موسیقی ، هنر زیبای ریچارد هاگ و برخی کنترل های پرواز بسیار ملایم هستید. ، همه در تمام مدت به آرامی از یکدیگر می لرزند.
و آره ، من فقط از لغات زیادی برای رقص استفاده كرده ام ، این هم بازی بسیار خوبی برای بازی است
G / O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند
اکنون باید بگویم که بخشی از نامتناسب عشق من به این بازی به موسیقی متن آن برمی گردد ، زیرا من طرفدار بزرگ Ghostly هستم ، برچسبی که به هنرمندان خود (مانند Tycho) به Hohokum وام داده است. اما انبوهی از بازیها دارای آهنگهایی هستند که من آنها را دوست دارم و هیچکدام نمی توانند تجربه کاملی را مانند Hohokum باهم گره بزنند.
Hohokum ، که زندگی خود را در آغاز کرد ] 2008 به عنوان یک پروژه کوچک کوچک و مستقل قبل از اینکه سالها بعد توسط سونی امضا شود ، همچنین نمایانگر رویکرد عالی PlayStation به نرم افزارهای کوچکتر این نسل گذشته است (و همچنین به جلو! همه چیز نباید یک فیلم پرفروش ، یک سیستم فروشنده یا حتی یک چادر بازی "به نظر می رسد این یک مشهور مستقل است" برای PS4 باشد! گاهی اوقات جالب بود که فقط یک بازی کوچک را امضا می کردید و از آن پشتیبانی می کردید ، کمی به آن فضای اختصاص می دهید و سپس … کمک می کنید تا یک تعداد بزرگ از هنرمندان بین المللی را به موسیقی متن خود اضافه کنید تا واقعاً آن را به سطح بعدی برساند. پس عالی! یا اگر فقط وجود داشته باشد و افراد خاصی را خوشحال کرده باشد ، عالی نیز خواهد بود! Hohokum ممکن است PS4 را تعریف نکرده باشد ، اما این بخشی از یک ایده بزرگ بازی اول بود ، که در همه جا دیده می شود ، از عناوین کوچک مانند این به کتابخانه ای بی عیب و نقص از انحصارهای حزب اول ، از سونی که قطعاً چنین بود.
( این اولین بازبینی ما درباره آن از سال 2014 است! )