Iron Danger یک بازی با نقش آفرینی فانتزی با اتلاف زمان Superhot است
در Danger Danger می توانید هر زمان که بخواهید به عقب برگردانید. جان خود را نجات ده و کشتارگاه g را فرو کن. این یک ایده جالب است و در عمل به اندازه کافی خوب عمل می کند ، اما این فرضیه سرگرم کننده باعث نمی شود تا بقیه Iron Danger یک تجربه بازی نقش آفرینی ایزومتریک و در عین حال بسیار خنده دار باشد ، خنثی شود.
این هفته ، Iron Danger به عنوان یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی انتخاب شده است ، اما بیشتر شبیه یک بازی اکشن مبتنی بر چرخش است. شما یک مهمانی از شخصیت ها دارید که باید از طریق شهرها ، جنگل ها ، سیاه چال ها و موارد مشابه آن را بجنگید و آنها در طول سفر ارتقاء توانایی را به دست می آورند ، اما آنها به معنای سنتی تراز نمی شوند و یا وسایلی ندارند که بتوانند سفارشی شوند
به همین ترتیب نبردها کمی بیشتر شبیه یک اسلحه هک نسبت به XCOM XCOM هستند. شما حزب خود را با کلیک کردن روی نقشه و سپس انتخاب حملات و هدف قرار دادن دشمنان هنگام ظاهر شدن ، هدایت می کنید. زمان در طی این دوره تصمیم گیری منجمد شده است ، اما پس از اتمام ، همه چیز درست مانند آنچه در Diablo یا یک خزنده باران واقعی در زمان واقعی پخش می شود ، پخش می شود. در حقیقت ، بسیاری از نبردها بیشتر با ترسیم موقعیت های استراتژیک و هماهنگی دنباله مناسب اقدامات حزب ، بیشتر با ناخن زدن زمان حملات دشمن است.
ممکن است شما در محدوده ی حمله دشمن قرار داشته باشید و فقط زمان کافی برای مسدود کردن دارید. بعد از انجام این کار می توانید با حمله شخصی خود پاسخ دهید. شاید با حمله دوم دنبال کنید که آنها را خیرهکننده کند یا آنها را به عقب بکشد ، حتی زمان بیشتری را برای فشار دادن به حمله به شما خریداری می کند. دانستن اینکه چه چیزی کار می کند و چه نیست ، بیشتر یک آزمایش و خطا است ، و این جایی است که مکانیک اتساع بازی در آن وارد می شود. اگر چیزی را اشتباه می گویید و در انتهای شمشیر دشمن مقصر هستید ، می توانید زمان را دوباره بپیچید و چیز دیگری را امتحان کنید.
این همان چیزی است که باعث می شود خطر آهنین احساس بسیار زیادی کند Superhot ، تیرانداز اول شخص که در آن زمان فقط با حرکت شخصیت شما پیش می رود. ایده این نیست که در گذشته و عقب نبرد کنید و امیدوارم که در پایان کمی جلوتر بروید ، بلکه بیشتر بخواهید خود را در یک دسته از جهات مختلف قرار دهید ، با ترکیب های مختلف از توانایی های شخصیت های مختلف در مهمانی خود سر و کار داشته باشید تا اینکه کم و بیش برخورد را حل کنید. دستکاری زمان در این دوره از بداهه نوازی سرگرم کننده است و می تواند یک شیوه جالب و جدید را برای کلیک سنتی ایجاد کند ، روی یک کلیک روی [کلیک کنید] [Diablo Diablo .
در همان زمان ، چیزی دیگر در سه ساعت من با خطر آهن مرا نگه داشت که مایل به بازگشتم. سطح و پیشرفت شخصیت به اندازه مبارزات لحظه به لحظه و شکاف استامپونک و خیال قرون وسطایی ، به همان اندازه فضای خلاقیت باقی نمی گذارد. داستان ، که متعلق به ارتش مهاجمان در راهپیمایی است که تنها با یک دختر اسرارآمیز توسط یک دختر آغشته به قدرت جادویی متوقف می شود ، مرا به اندازه کافی نتوانست به من ببخشد تا مرا متوقف کند تا جلوی بسیاری از گفتگوها را بگیرد.
19659004] با این وجود ، آرزو می کنم بازی های بیشتری با مکانیک سفر زمان اشتباه گرفته شود ، و حداقل در آن منطقه Iron Danger پیچ و تاب و سرگرم کننده ای را برای کرایه های جنگی استاندارد RPG ارائه می دهد.
.