PS5 در مقابل Xbox Series X Reignite Argument قدیمی درباره باتری های کنترل کننده

 تصویر برای مقاله با عنوان کنسول های نسل بعدی دوباره یک آرگومان قدیمی روی باتری های کنترل کننده

تصویر : مایکروسافت / سونی

کنترل کننده های آب برقی فقط مقادیر کاغذی هستند ، و سونی و مایکروسافت همچنان رویکردهای متفاوتی را برای حل این مشکل اتخاذ می کنند.

دیروز سونی کنترلر پلی استیشن 5 خود را فاش کرد. : [ DualSense . این مدل از DualShock 4 نسل فعلی خلوص تر است و دارای تعدادی از ویژگی های جدید ، از جمله بازخورد هاپیت و میکروفون داخلی است. مردم هیچ وقت از تغییر رنگ رنگ محیط پیرامون چیزی ظریف تر و پر جنب و جوش تر استفاده نکردند ، اما بر روی کاغذ تغییرات به نظر می رسد پیشرفت های DualShock موجود است. با این حال ، یک سونی پاسخی نداد که چه مدت باتری دوام خواهد داشت.

DualShock 4 دارای عمر باتری بسیار کم است. یکی از سؤالات متداول در بخش نظرات وبلاگ سونی که DualSense را فاش می کند ، این بود که آیا در این نقص کلید بهبود یافته است یا خیر. "آیا می توانیم نوار نور را خاموش کنیم؟" دیگری بود بازیکنان مدتهاست که چراغهای جلویی و رنگی DualShock 4 را به خاطر تخلیه بی رحمانه انرژی دستگاه از سر می برند. با استفاده از DualSense سونی نوار نور را نگه داشته اما مساحت آن را به میزان قابل توجهی کاهش داد. چیز دیگری که روی آن قرار دارد طراحی باتری قابل شارژ داخلی است که در DualShock 3. معرفی شده است.

 تصویر برای مقاله با عنوان کنسول های نسل بعدی Reignite Argument Old Over Battery Controller

Image : Sony

باتری داخلی قابل شارژ انتخابی قابل توجه به نظر نمی رسد ، چیزی که ما ما به عنوان تلفن ، تبلت و لپ تاپ عادت کرده ایم که همه از باتری های قابل جدا شدن دور شدند. همچنین این انتخابی است که مایکروسافت با کنترلر جدید Xbox Series X خود نکرد. گیم پد مایکروسافت هنوز به باتری های AA تکیه می کند ، یا یک دستگاه پخش باتری قابل شارژ خارجی می تواند جداگانه بخرد. برای من که به نظر می رسد مانند طراحی عقب مانده و مغایر با شکل جدید عجیب کنترلر سری X و قدرت نسل بعدی ، و به خصوص وقتی که با DualSense با نگاه آینده نگر مقایسه شود. اما این حرکت عجیب ، مدافعان خود را نیز دارد ، چیزی که مایکروسافت سریعاً خاطرنشان کرده است.

"آنچه در هنگام صحبت با گیمرها به وجود می آید ، نوعی قطب سازی است و اردوگاهی نیرومندی وجود دارد که واقعاً AA را می خواهد." جیسون رونالد ، مدیر شریک مدیریت برنامه در Xbox ، ماه گذشته در مصاحبه ای با دیجیتال ریخته گری در مورد Eurogamer گفت. "بنابراین فقط دادن انعطاف پذیری راهی برای رضایت بخشیدن به هر دو گروه است."

اگر از من بپرسید ، این ذخیره از Xbox 360 روز به صورت باستانی نیست: این آزاد کننده است. مطمئناً ، به من گفته شده كه شکایت دارم ( حتی ، [) در مورد اینکه هرگز به نظر نمی رسد باقیمانده AA از دست می رود وقتی کنترلر Xbox من می میرد. اما وقتی این کار را انجام دهم ، خیلی خوب است که بتوانیم فقط موارد جدیدی را بچسبانید ، یا بهتر است یک بسته قابل شارژ پشتیبان بگیرید و بلافاصله از یک شارژ کامل لذت ببرید تا اینکه مجبور شوید ساعتهای بعدی را به کنسول اختصاص دهید.

" انعطاف پذیری »ممکن است یک نکته مناسب برای گفتگو برای اندازه گیری هزینه صرفه جویی باشد ، اما این یک فلسفه است که در بقیه رویکرد مایکروسافت به کنترلر جدید Xbox بوجود می آید. این در Xbox One Elite با ظریف ترین روش تکرار می شود ، و در نگاه اول تقریبا غیر قابل تشخیص به نظر می رسد. همانطور که دیجیتال ریخته گری اشاره کرد ، تغییرات واقعی در زیر پلاستیک قرار دارد. مایکروسافت می گوید که یک رادیو بلوتوث جدید به کنترلر کمک می کند تا بتوانید راحت تر به دستگاه های سری X متصل نشوید ، در حالی که رابط بی سیم بهتر به کاهش تأخیر کمک می کند. به جای اینکه یک نوع کنترلر جدید و جسورانه باشد ، به این معنی است که با بیشترین تعداد ممکن دستگاه های فعلی و آینده خوب بازی کنید.

 تصویر برای مقاله با عنوان کنسول های نسل بعدی دوباره یک آرگومان قدیمی نسبت به باتری های کنترل کننده

تصویر : مایکروسافت

به نظر می رسد قطعه ای با تاکید روزافزون شرکت در مورد بازی کردن در هر نقطه ، چه از طریق سرویس پخش xCloud و چه به دلیل سری اول شخص مانند Halo و Gears of War که قبلاً منحصر به کنسول های Xbox بود ، اکنون در رایانه شخصی موجود هستند همچنین. بازیکنان ناامید از بدست آوردن دست خود در Halo Infinite حتی به خرید Xbox Series X نیاز نخواهند داشت زیرا در Xbox One نیز خواهد بود ، به همراه سایر بازی های شخص اول مایکروسافت که در طول زمین بازی می کنند. اولین سال سخت افزار نسل بعدی است.

این امر باعث ایجاد تضاد چشمگیر با تصویری می شود که سونی به آرامی در حال جمع شدن با PS5 ، یک کنسول نسل بعدی است که ما هنوز حتی آن را ندیده ایم. در ماه گذشته ، معمار سخت افزار مارک Cerny ارائه مفصل در مورد فن آوری ها ، از پردازش گرافیک تا صدا ، که باعث می شود PS5 مانند یک ماشین بازی های نسل بعدی واقع شود. در حالی که هنوز چیزهای زیادی درباره کنسول نمی دانیم ، سخنرانی Cerny به اندازه کافی قانع کننده بود برای کارشناسان فنی Digital Foundry ، که آن را "بینایی برای نسل بعدی نامیدند که بخشی از روحیه پیشگام کنسول های اولیه [Sony’s] را به دست می آورد. .

البته این اثبات در پودینگ وجود خواهد داشت تا جایی که رویکرد بهتر عمل می کند ، و برای چه کسی. در گذشته مجبور به مدیریت باتری های AA یک شمشیر دو لبه بوده ، اما در این صورت مجدداً شبهای زیادی را نیز گذرانده ام که از طریق یک کابل میکرو-USB پنج پا به PS4 من وصل شده است. هر دو راه حل دارای نقاط قوت و ضعف خود مانند کنسولهایی هستند که در نهایت با آنها بسته بندی می شوند ، نشان می دهد که در حالی که کارتهای بازی سونی و مایکروسافت در یک مکان شیرین از نظر اندازه و شکل دیگری قرار گرفته اند ، اما هنوز هم نشانگر برنامه های مختلف برای آینده نیستند.

.